Wednesday, June 5, 2013

Daa memory :)

Assalamualaikum, hahah, dh staun xbkak ini blog.... password pon dh lupe, nseb baek ade tlis kt fon... hahah...

papepon, skang dh FORM 5!!!! rse mcm bru smalam jerrr ketok pintu 1 neptune, pilih tmpt dduk, cri2 kwan, n bak kte org skang, ' the rest is history'... hahah... kejap sgt2, dlm tempoh tu mcm2 dh jdi.... gud n bad things, circling around... hahha, fair enough... reality idop di SMAPK...
Pada tanggal 16 mei 2013, slmat dah kitorg (f5) a.k.a. BitterSweet organised sambutan HARI GURU PERINGKAT SEKOLAH!!!!! dan buat julung2 klinyer smbutan dibuat kt dlm DM... dewan makan!!! sbb dewan besar dh xbrape besar dh... hahah... but suprisingly, we get an 'A+' for this event... hahah... Alhamdulillah... aku dlam biro persiapan tmpat sbb taun lepas (f4) dh pnah buat... tpi garu kpale lutot gak laa aku nk pikir cmne nk hias dm tuuu... bkan ape, idea xmsok, bile dh msok kne reject... hahah... akhirnyerr aku serah pde putri jerr hias dlm, aku gi hias laluan ker dm tu, letak belon2 n its mean hundreds of belon.... hahha... byk tu mmg byk, tpi satu2 die mletop... hahah....

tapi, dlam byk2 event yg aku telibat, hari guru ni laa yg pling bagi kesan.... sbb??? hahah, aku wat show ngan ijak, chip, yaww, joker, alipp n haziq sharim, kitorg kasi itu lagu lilin seorang guru... lagu tuuu mmg mnyayat kalbu... hahah.... kitorg belatih malam 15 mei tuuu jerr sbb minggu pekse laaa, mne smpat, klu f1 tuu bleh citerr laa, ni f5 daa, so mmg pkai haa jerr laaa.... n bile smpai time nk wat show, sume org dh bising sbb dh lme sgt duk dlm dm tu (dh laa panas)... so aku ckp kt diorg, xyah laa wat show... dh lmbat, tpi bdak2 laen sroh buat jerr... maka, kami pon berangkat laa ke pentas... tup2, aku dpat mic yg belah pu3, perghhh, ketaq lutot naaa, tpi wat lek, kang xkluar suare mampos jerr... hahah.... then alipp start nyanyi, then aku smbong n ade slack skit tpi dpt cover blik.... then smpai kat korus,aku tgok dpn.... bdak2 laen yakni form 1,2,3,4, n 5 senyap jerrr (ade jerr yg bising tpi minoriti, lantak arr... heheh)... lpas tu aku tgok muke cikgu2, sume dh merah n ade yg mnitiskn butiran2 jernih di muka... (ayat novel.. :P) aku yg mmg ketaq ni lgi laa tmbh ketaq... then abes jerr show, ustaz bakru ngan ustaz rujihan naek bgi muffin kt kitorg... (muffin yg PRS bgi) turun2 jerr pentas, aku tgok ijak nanges, aku pon ikot nges laa.... shahdu toq!!! mse tuuu sgt2 laa jlas bahawa guru2 smemangnya ikhlas dlam mndidik... hahah... the end~~
tamsilnyerr , HARGAI GURU KITA  DAN SENTIASA DOAKAN MEREKA KERNA MEREKA TIDAK HENTI2 MENDOAKAN KITA!!!! :))
p/s = ayt last korus lagu tu ni. '' ku pohon restu kasihMu, ampunkanlah guru2 ku... ''

                                 sekian, wassalam... :3 (tah bile lagi aku nk nulis kt sini... hahah) 

No comments:

Post a Comment